4/19/2011

Aku punya kisah cinta

Aku tengok blog-blog orang banyak yang menulis cerita cinta. Tak kiralah lelaki kah perempuan. Tak kira juga cerita cinta tu ditulis sebagai cerpen, atau ditulis dalam bentuk real iaitu kisah cinta sipenulis itu sendiri dan juga menulis kisah cinta yang ditulis secara agama-agama dan macam-macam cara penyampaian cintalah aku baca.

Jadi aku ingat kali ni aku pun mahu tulis kisah cinta aku sendiri. Macam kau jugalah.

Kisahnya begini. Tahun lalu aku ada bercinta dengan seorang gadis. Mahu setahun juga aku bercinta dengan dia. Tapi sampai satu masa iaitu genap hampir setahun hubungan cinta aku dengan dia, kami berpisah. Aku pun tak berapa ingat lah apa sebab kami berpisah. Yang aku ingat pada hari kami mengambil keputusan untuk berpisah tu adalah kali pertama kami berjumpa secara face to face di bandar. Sedih gila aku.

Tapi aku kena terima juga kenyataan sebab adat cinta fesbuk memang selalu macam tu.

Kau dapat tangkap jugakah cerita cinta aku ni? Kalau tak dapat tangkap kau bagitahu, aku cerita semula.

4 ulasan:

Zurina J. berkata...

Hai pemuda...
gua kenal lu..gua mau join jadi author d blog pemuda ni..ekeke.

S berkata...

ah!! kau kenal aku dimana cik Zurina?
kau salah orang kut.

errr..ni blog pemuda saja. yg ada pistol. kahkahkah!

Zurina J. berkata...

sy tau dr caramu menulis lah bah! ekekeke.

ui, aku mau buat blog pemudila..yg ada senapang..ekekeke.

lavender harum wangi berkata...

sadis.