6/15/2012

Musibat

Mati-mati aku ingat ustaz azhar idrus tu orang arab yang pegang kunci kaabah. Laa...orang malaysia rupanya. Apahal aku tengok dia glamour betul dekat fesbuk? Aku pun tak se-glamour macam tu. Asal buka fesbuk, muka dia. Asal muka dia, aku buka fesbuk. Melayu ni memang selalu taksub dengan satu-satu hal. Rilek-rilek sudahlah.

Lagi satu, sekarang ni musim bola. Pergi mana-mana cerita bola. Bas stesen orang cerita bola. Kedai mamak, cerita bola. Dekat pejabat, cerita bola. Hinggakan seorang brader dekat stesen minyak tadi boleh sound aku, sepanyol menang 4 gol tanpa balas malam tadi. Puikk! babi apa brader tu sound aku pasal benda tu? Kenal pun tidak. Dia ingat rumah aku tiada tivi ke? Lagi satu, musibat apa brader tu sokong sepanyol bila muka dia sebijik macam Harun Salim Bachik?
 



Tiada ulasan: