6/08/2011

Kawan makan sendiri

"Bos, ada kerja? Aku kering dah ni. Kusut aku..."

"Pehh!! Babi kau. Masa aku bawa kau sama-sama kerja, kau potong jalan. Lepas tu bila kau bawa aku pula kerja sama kau, pun kau potong jalan. Kau ni jenis makan sendiri. Jenis "masa aku susah kita bersama, masa aku senang aku sendiri, kau pergilah mati apa aku peduli." Kejadah kawan macam kau ni?." - ini respon aku bila seorang pemuda yang entah berapa bulan menghilangkan diri selepas memunahkan kerja aku muncul tiba-tiba bawa muka macam setan. Amacam, bengis tak aku? Tapi itu respon aku dalam hati je lah.

Respon mulut, "Tarak!!!" dengan muka yang ketat. Ringkas dan padat.

Lepas tu aku belanja dia makan chappati. Sedap gila chappati makan dengan susu. Kau trylah kalau ada masa.

5 ulasan:

Mawar Berduri berkata...

saya lapar... saya mo naan.. nda mo capati..

Fadzmie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Fadzmie berkata...

Jenis makan sendiri. Paling aku benci. Kalau susah, pandai mencari. Hmm.

S berkata...

Mawar: nan tarak!! chappati je ada..

Fadzmie: hmm..aku blur..kehkehkeh!

ewanthology berkata...

lain kali kena beringat skit bro..